Konkurs fotograficzny z nagrodami - ogłoszenie




Konkurs z nagrodami!

Zgodnie z datą w kalendarzu nastał maj. Moim zdaniem jest to najpiękniejszy miesiąc wiosenny. Zieleń ma najbardziej soczysty kolor, kwiatów jest już całe mnóstwo, ptaki pięknie śpiewają, a komary nie są jeszcze dokuczliwe 😏
W związku z tym chciałabym, abyście wykorzystali ten piękny miesiąc i wzięli udział w wiosennym konkursie z nagrodami, który dla Was przygotowałam. Zadanie konkursowe przygotowane jest na podstawie propozycji Pani Luizy Bekus, która wygrała mini konkurs organizowany przeze mnie w zeszłym miesiącu.

Konkurs organizowany aktualnie odbywa się równolegle na FP oraz na blogu, zgłoszenia będą zsumowane – każdy z uczestników wybiera, czy chce wziąć udział w konkursie na blogu czy na FP Pracownia Esme.

ZASADY:
1. Aby wziąć udział w zabawie na blogu należy w komentarzu pod tym postem zamieścić zdjęcie z oznakami wiosny. Czekam na zdjęcia kolorowe, zaskakujące, pomysłowe i oryginalne 😉
2. Konkurs trwa od chwili ogłoszenia, czyli 1.05.2018., do 27.05.2018. do godz. 23:59.
3. Spośród zgłoszeń komisja (czyli mój mąż i ja) wybierze trzech Zwycięzców, którzy otrzymają paczki niespodzianki.
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 4 dni po zamknięciu konkursu, czyli najpóźniej w dniu 31.05.2018.
5. Sponsorem nagród w konkursie jest Pracownia Esme.
6. Koszty wysyłki nagród na terenie Polski pokrywa Organizator konkursu. Koszty wysyłki poza Polskę będą ustalane indywidualnie ze Zwycięzcą.

Będzie mi bardzo miło, jeśli informacją o konkursie zechcecie podzielić się ze swoimi znajomymi - możecie w poście lub na pasku bocznym umieścić banerek konkursowy z przekierowaniem do tego posta:) Nie jest to wymóg wzięcia udziału w konkursie, ale będzie mi niezmiernie miło, jeżeli informacją o zabawie podzielicie się z innymi ❤️

Banerek do pobrania:

-------------------------------------------------------- 
Bawcie się dobrze i powodzenia! 😙

Komentarze