Banerek z chorągiewek do pokoju dziecka

Osoby, które śledzą mojego bloga zapewne wiedzą, że w ostatnim czasie sporo czasu poświęcam na urządzanie domu, do którego niedawno wprowadziliśmy się naszą niewielką rodziną. Aktualnie zabrałam się za pokój córeczki. Stworzyłam m.in. girlandę chorągiewek z jej imieniem, do powieszenia na ścianie. Aby nikt nie miał wątpliwości, kto w tym pokoju mieszka 😉
W całym domu przewijają się odcienie zieleni, więc chorągiewki wykonałam z zielonej palety kolorystycznej. Wykorzystałam papiery Craft O'Clock z kolekcji Celebrate Today. Postawiłam na delikatne, pastelowe barwy, nie chcąc wprowadzać zbyt wiele chaosu w pokoju dziecka.

Już obmyślam kolejne dekoracje, bo miejsca do zagospodarowania wciąż wiele, a wiosna zawsze mnie nastraja bardzo twórczo w zakresie dekorowania domu 😊


-------------------------------------------------------- 
Pozdrawiam serdecznie,

Komentarze