Bombki przestrzenne



W tym roku po raz pierwszy zmierzyłam się z bombkami przestrzennymi. Domki od Wycinanki wręcz prosiły się o umieszczenie ich w kulach pośród dekoracji tworzących zimowy krajobraz. A magiczny klimat stworzyły choinki, kule, kulki 3D, mech i oczywiście dużo, dużo "wyprodukowanego" w domu śniegu 😉
Powstały trzy sztuki, każda w innym kolorze i stylu.
Samo tworzenie kul było ciekawym doświadczeniem i w przyszłym roku też chyba kilka takich powstanie 🙂











Która wersja kolorystyczna podoba się Wam najbardziej?

Przesyłam przedświąteczne pozdrowienia,
Esme

Komentarze

  1. Wspaniałe, pięknie się prezentują. W oko wpadła mi ta z zielonym domkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta z zielonym domkiem to również moja faworytka :)

      Usuń
  2. Cudowne bombki Kasiu! Mi podobają się wszystkie i chyba nie umiałabym się zdecydować :))
    Wszystkiego najlepszego na po-świętach i wspaniałych pomysłów, pięknych prac w Nowym Roku!
    Bardzo Ci dziękuję za śliczną karteczkę i dekoracyjną zawieszkę :*** Sprawiłaś mi wielką niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za odwiedziny i życzenia :) Także dla Ciebie wszelkiej pomyślności w Nowym Roku i mnóstwo weny :)
      Cieszy mnie bardzo, że niespodzianka się udała ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.