Wakacyjny retro layout



Stworzyłam ostatnio layout. Trochę nietypowy. No cóż, jak to u mnie. Zawsze muszę ugryźć temat w sposób niekonwencjonalny, bo nie byłabym sobą :P Dlaczego tak twierdzę? No bo layout wakacyjny, a nie krzyczy soczystymi kolorami i apetycznymi dodatkami. Nie, żebym takich nie lubiła ;) Ale jakoś tak w nostalgicznym nastroju byłam w trakcie jego tworzenia i znalazło to odzwierciedlenie w stylu pracy. Tym oto sposobem wyszedł wakacyjny layout w stylu retro. Choć śmieję się, że to taki trochę "Latający Holender" :P Porośnięty mchem i pokryty rdzą, trochę podwodny i kostropaty ;)
W pracy wiele się dzieje. Są stemple, mgiełki, pasty i inne media, a także wiele warstw i tekturek oraz innych dodatków. Całość powstała na białej bazie, tło jest stworzone od podstaw.
A jeśli chcecie sami ocenić, co mi z tego wszystkiego wyszło, to zapraszam do galerii :)










Pracą biorę udział w zabawach:





Miłego tygodnia,
Esme

Komentarze

  1. Piękna praca. Kolorki i zmediowany ster - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny i miły komentarz :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Boskie! :) Wszystko tak wspaniale dopracowane i przemyślane :) Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za ten miły komentarz :) Cieszy mnie to, bo faktycznie nad LO troszkę się nadumałam i napracowałam ;)

      Usuń
  3. Wakacje w takim wydaniu też bardzo lubię. Przepiękny scrap, zachwyca tym, że jest lekki i niezwykle klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zależało mi na tym, aby osiągnąć efekt klimatu nieco odmiennego, niż plażowo-kurortowy i chyba się udało ;)

      Usuń
  4. so inspirational work, just love it )) thank you for playing along with us at AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa wakacyjna praca. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Three Wishes - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) A dziś, kiedy już znam wyniki, również za narodzenie mojej pracy :)

      Usuń
  7. Klimatycznie i nostalgicznie, super praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  8. Очень необычное исполнение и мне нравится, что черно-белая фотография так удачно вписалась в предложенный фон. Благодарим за участие в блоге ТДЗ! С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Piękny!
    Dziękujemy za udział w letnim wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.