Warsztaty kartkowe - fotorelacja


W minioną sobotę znów miałam przyjemność prowadzić warsztaty. Muszę przyznać, że coraz pewniej czuję się w tej roli i naprawdę bardzo, bardzo mi się to podoba :) Zatem wypatrujcie kolejnych warsztatów, bo na pewno się pojawią!
Tym razem tematem spotkania było kartkowanie. Uczestniczki miały do wykonania dwie kartki. Jedna kartka była mocno mediowa, a do jej wykonania posłużyły tusze, mgiełki, farbki w proszku, Splashe... Kwiatki do jej udekorowania zostały wykonane z papieru czerpanego. Druga kartka była bardziej scrapowa, za to bogata w warstwy i przestrzenna.
Powstały piękne prace. Niektóre miały już konkretne przeznaczenie! Na pewno osoba, która zostanie obdarowana taką kartką poczuje się wyjątkowo doceniona :)

A teraz zapraszam do oglądania :)

W trakcie pracy:


























A tutaj gotowe kartki. Prawda, że wszystkie są piękne?










A tutaj zadowolone (mam nadzieję :D) kursantki i ja ;)


Komentarze

  1. No śliczne! Ale przy takiej zdolnej prowadzącej, nie ma się co dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Dziewczyny bardzo się starały! Ja tylko tłumaczyłam i podpowiadałam ;)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  2. Śliczne kartki! Gratuluję prowadzenia warsztatów :) Doskonale wiem jaki to stres, ale i jaka satysfakcja gdy wszystko się uda i uczestnicy są zadowoleni. 3mam kciuki za dalsze warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.