Kartka w pudełku

W kolorze purpury

Moja ostatnia praca to kartka w pudełku, przygotowana jako inspiracja dla BloomCraft.
Kartka powstała z papierów z najnowszej kolekcji - Oczarowanie
Na tło wybrałam karty w delikatnych, pastelowych kolorach. Postanowiłam zestawić je z dodatkami w mocnym kolorze. Wybrałam fiolet, który chyba dobrze komponuje się z całością.
Kwiat na kartce został wykonany przeze mnie z papieru czerpanego. Całość została zamknięta w pudełku z okienkiem, wykonanym z takiego samego papieru, jak baza kartki.




Co sądzicie o takim zestawie kolorystycznym i takiej formie kartki z pudełkiem?

Pozdrawiam, Esme ;)

Komentarze

  1. Kartka cudown, kolorki i cala kompozycja bardzo mi sie podoba ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.