Scrapbooking, quilling, media - szkatułka

Pomarańczowo-fioletowa szkatułka

Jakiś czas temu powstała szkatułka, co do której dostałam wytyczne: ma być w kolorach pomarańczowym i fioletowym. zestawienie kolorystyczne dość odważne, toteż dekoracje zastosowałam delikatne, aby nie przytłoczyć całości pracy. Przy okazji sięgnęłam po dawno nie stosowany przeze mnie quilling. Do tego trochę cieniowania, szablonów, malowania, perełki i gotowe :)







Pracę zgłaszam na wyzwania:


quilling
(KLIK)


Wyzwanie scrapowe #6 "Wiosna - kwiatowa i radosna"

(KLIK)

Komentarze

  1. Delikatny akcent quillingowy dodał elegancji Twojej szkatułce

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie technik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna szkatułka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiem, czy podjęłabym się pracy z takimi wytycznymi. Cudownie z tego wybrnęłaś i powstała śliczna praca, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne wyzwania są ty, co tygryski lubią najbardziej ;) Miło mi, że praca się podoba. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.