Decoupage - turkusowe świeczniki

Wiosenna dekoracja w turkusach :)

Kończący się już miesiąc zaowocował u mnie świąteczno-wiosennymi świecznikami.
W kolejce czekają jeszcze 3 zestawy takich kostek - po jednym zestawie na każdą porę roku ;)
W tej pracy zastosowałam papier ryżowy, dużo cieniowania farbami akrylowymi, szablon i drewienka od eko-deco (króliki mnie uwiodły :D). A na sam koniec walczyłam z wielokrotnym lakierowaniem :P Ale warto było, teraz fajne błyski są na ściankach, jak niższe świeczki oświetlą te wyższe :)









Kosteczki zgłaszam na wyzwania:

(KLIK) - inspiracja: kolor! :)

(KLIK)

(KLIK)

Komentarze

  1. Świetne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny i oryginalny pomysł! Będę tutaj częściej zaglądać. Bloga dodaję do obserwowanych :) Zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, bardzo mi miło :)
      I od razu pędzę do Ciebie pooglądać ;)

      Usuń
  3. Very nice project, thank you or sharing this project with us at I KROPKA challenge :-)
    Katka DT I KROPKA
    www.katecrafts.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Amazing!
    Thank you!
    Veronika
    I KROPKA DT

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful idea! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.