Scrapbooking - kartka urodzinowa dla nastolatka

Trudny temat...

Niedawno mój brat obchodził swoje 19te urodziny. Oczywiście nie mogło się obyć bez kartki z tej okazji :) Zadanie nie było jednak proste - kartki męskie sprawiają mi pewne trudności, w dodatku kartka dla nastolatka... Ale wystarczyło poszperać po blogach w poszukiwaniu wyzwań i pomysł się zrodził :)
Tak oto powstała kartka na planie kwadratu, z wykorzystaniem 4 kwadratów wyciętych z papieru z kolekcji Fly Away od 13arts, następnie potuszowanych na brzegach czarnym distressem i umocowanych na kostkach dystansowych. Na środku kartki wylądowała kolorowa 19tka, wycięta ze "zdobycznego" papieru znalezionego w jednym ze sklepów outletowych ;) (swoją drogą, genialne te papiery znalazłam :D). Cyferki również zostały potuszowane. Dla uzupełnienia kompozycji po skosie, w dwóch narożnikach przymocowałam kółeczka (wycięte z tego samego papieru, co cyfry) oraz kilka cekinowych gwiazdek, mieniących się kolorami tęczy.
Tak oto powstała taka praca:






Pracę zgłaszam na wyzwania:

Aktualne wyzwanie DT:
 (KLIK)


 (KLIK)


 
 (KLIK)

Miłego wieczoru! :)

Komentarze

  1. Anonimowy10/24/2014

    Świetną kartkę udało Ci się stworzyć :) Zapraszam do mnie po wyróżnienie i powodzenia w wyzwaniach bo piękne prace tworzysz :)) http://oleskam.blogspot.de/2014/10/jesienny-wianuszek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Do Ciebie zajrzałam i w wolnej chwili postaram się coś sklecić ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.