O mnie

Wszechświat wymaga, by wszystko miało swego obserwatora.
W przeciwnym razie przestanie istnieć.
Terry Pratchett Prawda

Aby więc to, co robię, nie przestało istnieć, postanowiłam się tym podzielić z innymi :)
A dzielić będę się różnymi pracami, bo fascynują mnie różne techniki rękodzieła - scrapbooking, quilling, deqoupage, haft i wiele innych. Tworzenie sprawia mi mnóstwo frajdy i przyjemności i staram się poświęcać jak najwięcej wolnego czasu na tworzenie nowych prac.
Mam nadzieję, że będziesz u mnie częstym gościem, a moje prace przypadną Ci do gustu.
Rozgość się wygodnie, zapraszam w pasjonującą podróż :)

Komentarze

  1. Trzymam kciuki za rozwój bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Fajnie, że zajrzałeś tu do mnie, zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.